Thursday, August 4, 2011

GiveAway EdY : still beauty



Salam kalian..syok betul aku join contest sekarang ni ek...saja bosan2...skrg ni aku try nasib nak join contest ni..sebab aku mmg minat habis dgn pertandingan n entry berkaitan pelancongan n fotografi ni..n die punye syarat pertandingan pun simple je..xyah cari gambar best bagai...

Korg join la contest ni..just follow link brader yg ade kt bawah ni...

http://edyzaiditravel.blogspot.com



Kebanyakan follower aku ni taw yg aku ni mmg ske amek gambar..dengan berbekalkan camera nikon aku, aku ske abadikan tempat yg aku pegi tu...even xyah letak gambar, aku akan letak gak gambar..sambil tu nak promote tmpt ni kat kalian semua....tempat yang aku nk tunjuk kat korg, tempat Konservasi Gajah Kuala Gandah n Deerland kat Lanchang, Pahang...

ni kat luar deerland

salah seekor beruang yang ada kt deerland

 lupa da burung apa ni


 rusa jinak


 daku agak takut dgn rusa


pelancong luar negara

bersama anak gajah

gajah yang dijinakkan

Aku suke pegi kat tempat ni, sbb jarak die dekat dgn umah aku..n aku x perlu nk pegi ke tempat yang jauh2 utk bermanja dgn spesis binatang  yg liar ni...n dapat gak capture gambar dari posisi yang dekat..pelancong luar paling byk pegi sini..aku sebagai rakyat Malaysia yg prihatin..(wek)..hahaha..aku nk promote tempat pelancongan ni...dlm masa sama, menaikkan mata Malaysia sebagai pusat pelancongan yg mesti dikunjungi...:-)


Contest ni kene tag org utk join event ni...aku pun rasa nk tag cik senpai utk join..korg yg lain pun leh join...hehehe..selamat join..:-)


(hadiah die menarik taw..join jgn x join..)



4 comments:

HUNNY RARA said...

orait..thx bro...:)

yana lyana said...

Good Luck, Awak!
:)

HUNNY RARA said...

tq awk...:)

argon said...

series aku x pasan entry ni ko tag nme aku.. da terlepas tarikh kan.. hahaha.. sorry la, internet asyik problem.. x pasan betol