Sunday, July 17, 2011

3, 2, 1...CINTA !

     Salam kalian..arini aku merepek kul 1 pagi..sory AWAK...sy xleh tido lgsg malam ni...hehe..erm..mesti korg pernah dgr kan tajuk entry aku kali ni..mcm tajuk sebuah filem yang masih baru tayangannya...pengarah die lecturer aku..azhari zain (promo sket)..mula2 bile dapat cite ni dr abg ipar aku, aku mcm 'hurm..layan jela'..tapi bile permulaan je, aku trs ske..mata aku x pandang kiri kanan da...sha or sam ni gurl yg ala2 tomboi, tapi ske pada lelaki..kire die x songsang la...aku ske cite ni sbb mcm kisah hidup aku...

     Ekceli, aku dl pun blh dikategorikan sbgai gadis yg sebegini...ntahla..dl ayah aku pernah cite, masa mak aku mengandungkan aku die teringin benor nk anak laki, sbb akak aku 2 org tu gurl..mesti la..xkan akak tu boy lak..haha..so bile dpt aku, jd la spesies yg mcm ni..aku rasa, antara umur 9-11 taun aku jd mcm ni..pakaian aku semua laki2, mana ade baju kurung, skirt bagai...tapi, bile masuk je sek menengah, aku da start ubah penampilan aku..n hati aku pun da tergerak nk pakai tudung...mungkin sbb org kata, perubahan hormon..kahkahkah...ape2 jela...tapi tu la..penampilan aku da berubah, tapi style or gerak geri aku mmg ganas..bdk2 ni semua ckp aku ganas..tapi luar je ganas, dalam hati ade taman...

      Sebenarnya, ada kajian mengatakan bahawa orang yang ganas or tegas sebenarnya hati die sangat lembut...n org yg lembut hati die sangat keras...sbb tu kadang2 kite dpt tgk pembunuh dr kalangan org yang baik2...sbb tu aku senang jatuh cinta..hahaha..bkn cinta hati, tp cinta rupa...aku pantang tgk laki hensem..mesti aku angau..haha..gurau2 je...tp cinta hati aku da temui, tapi belum bersemi lagi...cintai ibu bapa, keluarga, dan cinta yg teragung ialah cinta pada yang 1...Allah S.W.T...aku cepat sgt nangis..sbb tu aku tgk movie ni, ending die aku ngs..malu jek dgn akak aku..hehe..tp peduli ape...

      Dlm cite ni jgk, pmpuan ni wat mcm2 cara nk pikat mamat yg die ske tu, smpi la satu saat, mamat ni ske kt die..tp hati die da tertarik kt bestfren die...yg die maki2 sgt slama ni...ending die yg sedih tu...nisbah lelaki 37 n pmpuan 1, mmg menakutkan...37:1..fuiyooo...n berkenaan perigi cri timba, bkn desperate sgt, tp kata2 ustaz masa aku gi program anak angkat dl, die ckp skrg prmpuan yg perlu mulakan langkah...jadi kepada gurl2 di sana, kalo nk ikut,ikutlah..aku x segan nk ckp yg aku da mulakan langkah ini....xperlu beria sgt...just wat diorg ni sedar akan kehadiran kite...jadi, kesimpulannya, erm...pikir la sendiri..hehe...


( AWAK, sy tido lmbt mlm ni je..sory..lenkali sy tido awal ye...:-)

No comments: