Monday, July 18, 2011

Adik...

   Salam kalian...arini aku nk cite ttg adik..tp bkn adik2 tau..haha..aku ade sorg adik..tapi memandangkan jarak umur antara kitorg ni 8 taun, so pggilan adik ni lebih kepada diri aku..aku lak xske adik aku pggl aku akak..xtaw la..adik aku plak aku pggl die dgn nama..bkn aku je, tp semua org mcm tu..n semua pggl aku ngan gelaran adik...aku mmg terlebih manja dgn parents aku..mgkin sbb lama pegang title anak bongsu la katakan...n bile dapat adik, aku rasa lain..siap merajuk ngan parents aku sbb dorg halau aku tido bilik laen bile adik aku lahir..hahaha...

   Aku ngan adik aku ni mmg xpernah rapat, apatah lagi berpeluk..kitorg ni 4 beradik..semuanya perempuan...aku xtaw la..asal kitorg jmpe je, mesti gaduh..gaduh je..kdg2 smpi fedup parents aku nk leraikan kitorg..keadaan ni berlarutan smpi la ke arini..adik aku pernah ckp kt aku 'sbb ni la aku bencikan ko'..bile aku kenakan die..n adik aku ni bdn die berisi sket..kirenye kategori gemuk la..aku lak ske panggil die ikut dialog filem BULI.."bdk gemok, budak gemok!"..n die akan ejek aku balik dgn panggilan pendek..sbb aku ni ketinggian mmg xbrape la...tapi slalu backup die akak2 aku la...saket tol ati..dorg panggil aku hantu jerangkung n tengkorak hidup disebabkan keadaan aku yg xbpe cukup isi ni..huhu...

   Selama 3 hari, adik aku xde kat umah..die kne ikut camping kat sek die..so aku hepi la..xde teman nk bergaduh..tapi 3 hri tu la aku aku tetibe rasa sunyi...nk kata rindu tu..ntahla..ye kot..sbb umah ni sunyi je..walaupun ade si KIDI ni yg ske kacau semua orang...smpi penat semua nk melayannya..hehe...aku keliru la kalian kenapa dgn aku ni skrg..mungkin ke aku da berubah? hanya masa yg akan menentukan segalanya...

No comments: