Friday, July 1, 2011

sayang tak semestinya memiliki...

salam...benar org ckp, syg x semestinya memiliki...aku rasa, aku hampir dapat menerima hakikat bahawa aku hanya akan menyayangi die je, tp x dpt memiliki...mcm entry aku yg lepas..ttg jeles tu..mmg aku jeles...tapi, die bkn hak aku..aku xkan kongkong die..aku takut jgk samada aku ni merimaskan die..aku br je kenal die..tapi, perkenalan singkat tu kdg kala membawa ke jinjang pelamin..yeke? tu org cakap la..aku harap sgt2 bnda ni btl..die byk kawan rapat..n kebanyakannya perempuan..die kate tu kawan biasa je..n kalo da smpi seru, die akan pilih salah sorg..masalahnye,aku ni kawan rapat die ke?mlm ni aku rasa laen mcm..aku rasa yg aku nk putus asa je...tapi aku sndri nak tggu die...die ckp aku ade dlm hati die..n aku je satu2nye perempuan yg wat die speechless..org laen x pun..n aku dpt rasa sesuatu yg laen ble die cte ttg salah sorg kenalan die kt aku..seems like die percaya kt aku..perasaan ni dtg sndri..bkn secara paksa..wlpn ex bf aku kacau aku blk, tapi perasaan kt ex aku tu da hilang...aku nak anggap die kawan,tp perangai die yg wat aku xleh anggap die kawan...aku slalu sgt saket..smpi skrg...siapa la sudi nk jaga aku....wlpn kitorg x jmpe,tp aku rindukan die...n makin hari,makin aku syg die...die takut kecewakan aku..n aku takut aku kecewa kerana die..aku sebenarnye x suke perasaan mcm ni...perasaan yg wat aku rase x tenang...hurm...kalian yg menjadi follower aku..minta maaf andai da muak dgn crita aku..nk buang aku pun xpe..tp kt sini jela aku blh luahkan perasaan aku...luar aku gembira,dalam hati aku menangis...tengah taip ni pun aku menangis...menangis sbb ape?ntah...hati aku tersentuh arini...mcm mane nk pujuk hati ni...wahai hati...kasihanilah tuan pnya hati ni...die da x nak terseksa..cukuplah...cukuplah dgn mengatakan bahawa aku syg kat die..sgt2...aku cuba tepis perasaan ni, tapi perasaan ni dtg tiap kali aku nk tepis...sy still igt kata2 die yg aku da berjaya wat die senyum...n aku akan sntiasa igt smpi bila2...aku akan tetap menunggu, smpi bile2...wassalam....

No comments: