Wednesday, June 15, 2011

Abg???

Salam....semalam telah terjadi satu peristiwa yg agak mengejutkan dan kelakar la bg aku...masa tgh syok2 aku chat ngan die kt fb, si 'L' ni chat skali ngan aku ngan die..kirenye nak kenekan kitorg la..tapi kitorg da prepare jwapan da....n si 'L' ni tetibe ckp nk merajuk ngan kitorg..sbb ayat kitorg sama..aku pun confius la...si die tnye aku, ape jwpn yg aku bgtaw kt si 'L' tu..aku ckp la kalo bnda ni betul,aku xkan rahsiakan dr semua org..n tetibe die gelak..die kate mmg tu la jawapan yg die bg jgk...mmg kebetulan btl..aku xcaya smpi skrg...itu bkn kebetulan yg dirancang taw....n si AWAK ni, die bahasakan diri die ngan si 'L' tu ABG...tp si die ni tersilap taip bile chat ngan aku..die gunakan bahasa ABG..aku apelagi? terkejut la...hahaha...bnda tu yg wat aku usik die sepanjang mlm semalam...aku ckp kt die, cbe aku pon pggl die abg..die kate xyah la..nk muntah..hahaha..sbb kami da biasa gunakan bahasa SAYA AWAK..tapi best gak dpt pggl die abg..hahahaha...xdela AWAK...sy gurau2 je k...yg penting awak sentiasa chill..xmau tension2 da k...awk tension, sy lak jd makin tension...huhuhuhu


(tggu hp berdering2..:-p)

No comments: