Saturday, June 18, 2011

dugaan dariMU YA ALLAH...

Salam...mlm semalam tibe2 aku ok drpada hari2 biasa..pelik gak..siap blh gelak sakan tgk maharaja lawak...n pastu aku dpt msg, aku masuk bilik..msg2 sekejap,kepala aku da ting tong..cian awk kene layan sy..huhu..bgn pg ni, aku igt aku ok..makin ting tong kepala aku..n hari ni, walau aku telan air je, tekak aku perit gler...risau da aku...dl blh gak masuk air...bile dikira, aku da demam lebih dr 2 minggu..n sejak dr tu, aku hanya minum air je..lapar xyah cte la..tp skali masuk makanan,aku menjerit..sakit sgt..n kalo bnda tu berminyak, mula la perit tekak aku...hurm..tp aku sabar..sbb ni dugaan dr Allah S.W.T..sakit ni penghapus dosa..aku cte dlm ni bkn nk raih simpati sape2..tapi aku leh luahkan dgn menaip je..nk ckp pun susah skrg...kalian semua, doakan aku sembuh dengan cepat...sbb kdg2 aku ni cpt luntur semangat nk sembuh...:-(

No comments: