Wednesday, June 8, 2011

Entry Buat Semua....:-)

salam kalian yg setia membaca blogku....:-)


memandangkan entry yg lepas mendapat sambutan hangat daripada kalian yg nak taw sape die AWAK tu, aku wat entry ni khas buat kalian...

die bkn sape2, n kami hanya berkawan..cume satu jela..aku rase aku xleh kalo x berhubung walau sehari dgn die..even hanya menggunakan satu emoticon sahaja..tp aku xtaw la sama ada die pun anggap mcm ni..tp,ade aku kesah..hahahhaa...senang cite,aku selesa ngan die..tapi tu x bermakna kami ade ape2 k...even die slalu je kutuk aku, tp aku x kisah n xpernah pon terasa hati..sbb da biasa ngan gurauan mcm tu...hahhahaha...terima kasih kerana sudi jd kawan aku...




buat kak jan, anak mak dan si 'A' bkn nama sebenar..ni khas buat korg yg tertanya2...tapi sape die, biar aku je yg taw..xkan nk gtaw korg..teeeeeettt...


(skali lg ikhlas ditaip..hehe)

No comments: