Sunday, June 12, 2011

From Terengganu With Love..:-)

Salam kalian...aku ckp je dalam entry lepas yg aku x on9 3 hri..tapi kalo da addicted tu, cri gak cra cmne nk on9 gak...hahaha..hurm..cuti hujung minggu aku gi negeri keropok lekor..ha..NA NA NA NA NA..GANU KITE!!!!

Aku gi sana atas jemputan makcik aku yg rindukan aku..(poyo je lebih)..hahaha..hurm..even aku gi sana pun, aku still teringat kat die...xtaw la nape..aku duk tepi pantai pun, aku still termenung..bak kate sepupu aku ,KOYA LA MU! da la die snap gambar aku ngah termenung..cmni la jdnye...

 aku ngah tgk laut mase nih...


hurm..merenung masa depan...


Blk umah br aku perasan ade gmbr ni...tp thx la..nampak stylo gambar ni..hihihi...aku kt sana, hp la jd peneman setia aku..kalo msg msk, aku sentiasa harapkan msg yg masuk tu adalah dr si die..tp hampa..xpelah..AWAK kan bz keje..sy xnak ggu awk tgh keje...kalo aku on9 fb, die x on9 sbb die keje time tu..tapi aku x kisah..sbb die mesti bls komen2 kt situ..so aku taw la yg die sentiasa update ttg aku...

Dan.... yg sy xleh caya smpi skrg, AWAK kate kalo awk on laptop, mesti awk nk bukak blog sy..da addicted katanya..hahahha...terdiam sekejap sy...dan ni sy bg gambar yg x brape nk comel mcm gambar AWAK kt fb tu..hihihi..

ni bukan sesi picit jerawat taw..hahaha



AWAK,bkn mudah untuk sy meluahkan ketetapan hati ni...semoga AWAK x speechless lagi..hehehe..sebab ape2 pun yg berlaku, yg pasti kite msti sentiasa....

senyum itu kan satu sedekah...:-)



sebolehnya sy nk sentiasa ckp mcm ni kat awk..tapi sy takut..sy hanya boleh cakap, I'M ALWAYS WANT TO BE...

:-)


Semua sy da luahkan rasanya..still tunggu yg disana tu bersuara...:-)


(lokasi adalah di Pantai Kemasik, Kemaman, Terengganu..)










No comments: