Thursday, June 9, 2011

Senyum,Tak Perlu Kata Apa2..SENYUM...:-)

kacak luar,kacak dalam,kacak sana sini,
kalau kita senyum,
awak pun mesti senyum sekali,
senyum, xperlu kata apa2,senyum....



    



first of all, aku nk ckp,entry ni xde kene mengena ngan sape2 pun..n kalo korg ckp, "eei! minah ni asik tulis entry jiwang je..nyampah plak aku.."..yeke kalian?minta maaf sgt2..tapi, ade aku kesah?hahahaha..ni blog aku, n aku bebas nk tulis n luah ape2 kt sini..hhehehehe..


lepas subuh, mandi semua, kemas umah (arini terlebih rajin..=p), sediakan breakfast, tergerak hati nk msg "seseorg"..sape die tu?laki,prmpuan? aku xtaw..tp aku msg semua org..xkira gender..(xbermakna aku ni BI k)..hihi..n aku da agak..perkara yg mesti die akan ckp ialah..."sy br lepas bc blog awak"..adeh...sekali lg aku termalu yg amat sgt..sbb da sah2 la entry ni aku wat khas utk die..hehe..n die ckp gak.."tersenyum sy sorg2 kul 3 pg bc blog awk"..eh? senyum lg..mmg la..lagi aku yg agak2 mengantuk semula terkedu...n skali lg ayat die yg wat aku tersenyum smpi skrg..


"awk da buat sy tersenyum sebelum dan selepas tido tau x..:p"

erk? hahaha..aku senyum smpi akak aku ckp aku gle senyum dpn henset..tp aku ignore je..sbb die x rasa mcm mane yg aku rasa masa tu...

aku nk sgt bls mcm ni..."ala..tu je ke?kalo blh sy nk wat awk senyum sepanjang masa"..kan aku da bls..tp dlm blog jela..mane aku nk bls kt hp..da la malu tahap ape dah ble die ckp cmtu...aku bls kt die biase2 je..mcm xde ape yg berlaku..tp kan aku da kate kt die, "kalo awk hepi,sy lg hepi"..sbb kite kan kawan...:-)


(ini bukan entry jiwang..ini entry saya..=p)


No comments: