Saturday, June 25, 2011

demamku yg cute...

Salam...tgk tajuk pun msti korg pelik kan...demam pun blh cute..hihi..xla...aku ni dmam x bpe ok lg...makan pun blh masuk bubur je skrg ni...tapi ni semua dugaan yg perlu kita sabar..bak kata kawan aku, zyma...mmg btl la..dugaan ni wat aku rasa kesusahan hidup yg sebenar bile x dpt wat ape2...semua kene harapkan org..yela aku leh pegang hp je nk berhubung dgn org luar..internet mmg xla..nak bgn pun xlarat...hurm...tapi smlm aku tgk gak la maharaja lawak..final katakan...masa tu tgk lawak SEPAH...siyes..cute2 je dorg wat lawak..bile ditambah DAFI, mmg lagi cute la persembahan ni...tergelak aku wlpn susah nk gelak dek pipi yg membengkak x ok2 lg...sbb tu aku ckp demam ni demam cute...semuanya cute...hahaha...tapi akibat cute ni, ade org yg jeles aku x puji die cute...hahaha..hakikatnye, die mmg cute...tp xkan aku nk puji die...mmg sumpah aku malu kalo aku puji die...hehe...xtaw la...aku harap cepat la aku sembuh n dapat trskn kehidupan mcm biasa...n membahagiakan org sekeliling..peace yo....:-)

No comments: