Friday, June 3, 2011

PENIMBANG,BERAT,HAH???

byk istilah penimbang kalo kita dpt cri maksud sebenar die...penimbang ni digunakan untuk menimbang berat sesuatu benda...macam kita kalo nk timbang berat badan kita, gunakan penimbang ni...
|
|
|
|
|
TADA!!!! ni la penimbangnye...
(angka tu hanya ilustrasi sahaja..tiada kaitan dgn berat aku ke sape2..haha)

ada juga penimbang yang digunakan untuk timbang benda...timbang jela ape2,asalkan mampu dan beratnye mmg sesuai dgn tahap maksimum penimbang...kalo x jd la mcm nih..
|
|
|
|
sampai cmtuh skali...hahahhaha

kot ye pun kalo korg semua nak timbang berat,jgn la smpi jadi mcm ni....
|
|
|


cian kucing nih...wat muke x bersalah bile ditimbang..hahaha

penimbang ni,ade byk rupa dan bentuknya..dl senang je penimbang semua sepesen je...skrg ni,penimbang berat ngan bnda laen pon org x dpt nk bezakan..cmtu la jdnya mcm ni...
|
|
|
cantik kan penimbang ni...hahhahahha

orang zaman skrg..penimbang ngan laptop pon xtaw nak bezakan...(agak2 laptop tu jenama ape ek?kalo APPLE,bagi kt aku lg baik!hahaha)

mesti korg tertanya2,apesal topik aku arini ttg penimbang...sebenarnya yg atas tu mukadimah je...sbb sbnrnye aku nk cite yg berat aku da turun lagi...hhahahaha...patotnya blk uma aku makin kuat la makan...kat uma ni,makan nasik sket je aku da kenyang..kalo kat kolej tu,sepanjang masa lapo..sbb tu keje aku bina badan jek bile kt kolej tu...bile blk, mulalah aku terima pujian ikhlas dr mak aku..."comel benor awok ni skrg adik"...huhu..lgpon kt umah ni semua da jalankan proses diet..maybe aku da terikut2 kot...semua mengamalkan cara hidup sihat...jgn terlebih sihat sudahlah...muahahhahahaha...

(terkejut tgk angka kat penimbang td...ingat da rosak..hahhaha..yes...)

2 comments:

azimah_rosli said...

mesti ko bangge kan.. huhu

HUNNY RARA said...

xsgt....hehe